قوانین و مقررات۱۴۰۱-۱۰-۱۴ ۰۱:۰۳:۲۰ +۰۳:۳۰

قوانین و مقررات

  1. کلیۀ فعالیت انتشارات فرهنگ جاوید منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
  2. برای سفارش کتاب‌های فرهنگ جاوید ابتدا باید در وب‌سایت عضو شوید و در قسمت «ورود/عضویت» این مرحله (تکمیل فرم و غیره) را طی کنید. توجه داشته باشید که برای سفارش باید تمام مراحل خرید طی شود و پس از «تأیید سفارش» و «پرداخت» فاکتور علاوه بر دریافت، برایتان ایمیل می‌شود.
  3. کتاب‌های ارائه‌شده در وب‌سایت فرهنگ جاوید با ضمانت اصالت می‌باشد و براساس «قیمت پشت جلد» محاسبه و قبل از ارسال چک می‌شود. بازگشت کالا منوط به احراز «شرایط مرجوعی» است که شامل نقص در چاپ و ظاهر کتاب و عدم تطابق با سفارش است، بنابراین در انتخاب عنوان کتاب دقت فرمایید.
  4. ارسال سفارش در روز کاری انجام می‌شود و حداکثر دو تا سه روز کاری زمان می‌برد. نحوۀ ارسال سفارش بنابه درخواست خریدار انجام می‌شود که شامل ارسال با پیک موتوری (تهران) و پست پیشتاز و سفارشی است.
  5. در صورت تحویل سفارش و عدم مغایرت اطلاعات داده‌شده، هزینۀ ارسال مجدد برعهدۀ خریدار است.
  6. اطلاعات کاربران (آدرس، کدپستی، شماره تلفن و غیره) صرفاً در راستای ارائۀ خدمات فرهنگ جاوید می‌باشد و کاملاً محفوظ است.

 

ثبت شکایات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

موضوع

پیام